Sunday, May 13, 2007

Steam tahu/fish paste

Hari ini saya cuba mengukus tahu dan fish paste .... dan kali pertama mencuba dan rasa nya okay.

Kena gunakan tahu dan fish paste yg bolih di beli di mana2 supermart.

Gambar fish paste lebih dekat.



Tahu dan fish paste di gaul sama,masukkan garam dan serbuk lada puteh .
Untuk mencantikan saya campur sedikit mixed veges.


Di tabur degn udang dan spring onion....sebelum di kukus.

Ini selepas di kukus kita taburkan sedikit chili merah dihiris dan juga bawang goreng.


Kerana kali pertama mencuba saya rasa texture tak memuaskan,mungkin lain kali saya nak campurkan 1 biji telur di adonan nya supaya nampak licin.

Komen saya:- rasa nya sedap,cukup perasa nya .... kalau nak cuba di persilakan dan feed back ok?




till my next recipe.................

No comments: